Producenci opakowań już są gotowi na święta. A ty?

2019.12.20

2 minuty i 1 sekund

Zdjęcie stockowe

Spis treści:
  • Producenci opakowań przekonują, że opakowania produktowe mają ogromny wpływ na wizerunek marki
  • Jakie świąteczne opakowania wiodą prym w e-commerce?
Niniejszy artykuł pod tytułem Jak zoptymalizować swój czas pracy i działać skuteczniej? nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Jak zoptymalizować swój czas pracy i działać skuteczniej? należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Czas Świąt Bożego Narodzenia to dobra okazja do zwiększenia widoczności marki na rynku, szczególnie w branży e-commerce. To także dobra pora na to, by pokazać firmę z dobrej strony, na świątecznych spotkaniach wigilijnych oraz innych uroczystościach. Producenci opakowań doskonale o tym wiedzą!

Producenci opakowań przekonują, że opakowania produktowe mają ogromny wpływ na wizerunek marki

Na stronie wielu producentów opakowań możemy przeczytać, że opakowanie to  jedyny fizyczny i namacalny atraktantem (poza produktem), który może zwrócić uwagę klienta i zwiększyć jego świadomość wobec marki. Zakupy przez Internet zostały pozbawione wielu bodźców, które oddziałują na klienta, jednak jeden z nich się zachował i są to właśnie opakowania produktowe!

Święta to dobry czas, by podarować swoim klientom limitowaną edycję pudełek. Można ich zachwycić nie tylko uroczystą okolicznościową kolorystyką, ale i także nietypowym wykonaniem. Z tego też powodu producenci opakowań najintensywniej pracują tuż przed Świętami!

Jakie świąteczne opakowania wiodą prym w e-commerce?

Opakowanie, w którym dostarcza się do klienta zamówione produkty, może stanowić dla niego równie cenny prezent, jak to, co zamówił! Luksusowe i estetyczne opakowanie może stanowić świetną wizytówkę firmy i samo w sobie ją reklamować.

Jakie świąteczne opakowania wiodą prym w e-commerce? Na topie były pudełka wykończone srebrną taśmą, uszlachetnienia UV, uszlachetnienia czarną folią, a także klasyczne zamknięcia pudełka za pomocą eleganckich wstążek.

Co się zmieniło? W tym roku wiele marek odeszło od stosowania tradycyjnych połączeń kolorystycznych, takich jak zieleń i czerwień czy czerwień i złoto i postanowiło zastosować odważniejsze kolory.

Konsumentów kusiły:

  • kolorowe i głośne nadruki na opakowaniach – dobrym przykładem jest świąteczny zestaw ciastek BeRAW Cookie Brownie,
  • odważne połączenia kolorów – poza tradycyjnymi świątecznymi barwami pojawiły się także oryginalne kolory, np. miętowa zieleń lub łososiowy róż – tak jak w przypadku pudełek UNELEFANTE,
  • kolorowe motywy będące połączeniem folkloru z nowoczesnymi akcentami – dobrym przykładem są świąteczne pudełka Fernet Branca.

W jaki sposób tworzono pudełka? Najlepszą opcją jest sięgnięcie po pomoc specjalistów w tej dziedzinie. Z polskich firm warto zasięgnąć porady np. producenta opakowań na skalę europejską – Packhelp, nie tylko od święta!