
Uprawnienia G1, G2, G3 – czym się różnią?
Czas Świąt Bożego Narodzenia to dobra okazja do zwiększenia widoczności marki na rynku, szczególnie w branży e-commerce. To także dobra pora na to, by pokazać firmę z dobrej strony, na świątecznych spotkaniach wigilijnych oraz innych uroczystościach. Producenci opakowań doskonale o tym wiedzą!
Na stronie wielu producentów opakowań możemy przeczytać, że opakowanie to jedyny fizyczny i namacalny atraktantem (poza produktem), który może zwrócić uwagę klienta i zwiększyć jego świadomość wobec marki. Zakupy przez Internet zostały pozbawione wielu bodźców, które oddziałują na klienta, jednak jeden z nich się zachował i są to właśnie opakowania produktowe!
Święta to dobry czas, by podarować swoim klientom limitowaną edycję pudełek. Można ich zachwycić nie tylko uroczystą okolicznościową kolorystyką, ale i także nietypowym wykonaniem. Z tego też powodu producenci opakowań najintensywniej pracują tuż przed Świętami!
Opakowanie, w którym dostarcza się do klienta zamówione produkty, może stanowić dla niego równie cenny prezent, jak to, co zamówił! Luksusowe i estetyczne opakowanie może stanowić świetną wizytówkę firmy i samo w sobie ją reklamować.
Jakie świąteczne opakowania wiodą prym w e-commerce? Na topie były pudełka wykończone srebrną taśmą, uszlachetnienia UV, uszlachetnienia czarną folią, a także klasyczne zamknięcia pudełka za pomocą eleganckich wstążek.
Co się zmieniło? W tym roku wiele marek odeszło od stosowania tradycyjnych połączeń kolorystycznych, takich jak zieleń i czerwień czy czerwień i złoto i postanowiło zastosować odważniejsze kolory.
Konsumentów kusiły:
W jaki sposób tworzono pudełka? Najlepszą opcją jest sięgnięcie po pomoc specjalistów w tej dziedzinie. Z polskich firm warto zasięgnąć porady np. producenta opakowań na skalę europejską – Packhelp, nie tylko od święta!