
Uprawnienia G1, G2, G3 – czym się różnią?
Pudełka do wysyłki mogą przyczynić się do sukcesu sprzedażowego firmy, o ile wykażemy się kreatywnością na etapie ich projektowania. To, co może przyciągnąć wzrok klienta to minimalistyczny design, proekologiczna postawa firmy oraz niebanalny sposób otwierania i zamykania.
Spersonalizowane pudełka do wysyłki odzieży to nie tylko pudełka fasonowe. Mogą to być torby prezentowe, pudełka klapowe, a także kartonowe opakowania o nietypowych kształtach. Jak podaje producent opakowań dla biznesu, Packhelp, poprzez opakowania produktowe można zbudować relację z klientem. Decydującą rolę w procesie sprzedażowym może więc odgrywać wygląd pudełka – jego kształt i fason, a także to, co zostanie na nim nadrukowane.
Nadruk na pudełku może być bardzo szczegółowy i pokrywać wszystkie ściany pudełka. Można też postąpić zupełnie odwrotnie i zgodnie z minimalistycznym stylem nadrukować na pudełku jedynie logotyp firmy. Sprawdźmy, jak to robią znane marki!
Fensismensi to firma, która pakuje swoje produkty w półprzezroczysty papier z naklejką, a następnie są wkładane do fasonowych pudełek w groszkowe wzory. Takie rozwiązanie sprawdza się doskonale w świecie e-commerce – klienci, którzy zamawiają produkty Fensismensi, często dzielą się swoją radością z zakupu w mediach społecznościowych. Minimalizm jest tutaj przełamany z kultowym wzorem, tzw. polka dots.
Hien Le to firma, która postawiła na prosty, klasyczny styl i ponadczasowy minimalizm. Na pudełkach do wysyłki odzieży dominuje biel, logo marki jest przepięknie wyeksponowane na powierzchni pudełka.
Deerz, to przykład marki, która czerpie pełnymi garściami inspiracje z natury. Odzież Deerz jest pakowana w przepiękne, minimalistyczne brązowe pudełka. Metki ubrań marki Deerz również zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu – to, co rzuca się najbardziej w oczy, jeśli chodzi o identyfikację wizualną firmy, to logo.
Jak widać po wymienionych wyżej przykładach, wydruk na opakowaniu odgrywa ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki na rynku. Jeśli interesuje Cię marketing opakowań i szukasz inspiracji, by stworzyć pudełko dla swojej marki, warto odwiedzić strony popularnych producentów pudełek.